Marineria.it Yacht Crew Recruitment
View Profile no.
  Login
  Home page

 
To activate the service you must post at least one job offer:
   Click here to register.
Registered User? Please Login...
E-mail:
Password:
Forgot your Password?
Registered on: 15/07/2019
Last update: 15/07/2019
Visits: 1332
Contacts: 0
Deckhand
Passport Italy

Profile n. 56432
25 years, single,
non smoker
(Trieste TS  Italy)
Registered on: 15/07/2019 Visits: 1332
Last update: 15/07/2019 Contacts: 0

Also available as • Deckhand • Moor Man • Boats mantainance Man • Lifeguard • Carpenter • Tourist Guide - if required
Uncertain availability Candidate 56432 may not be immediately available
Availability in team
Also available in team with
(check profile POSIZIONAMENTO DI PANNE ASSORBENTI A CHIUSURA DELLA NAVE ORMEGGIATA AL PONTILE PER SCARICARE IL PRODOTTO CONTENENTE)
Certificate of competency No Certificate of competency
Seafarer's Registration Registered in TRIESTE, in 3 Category Qualification: Deckhand
Professional Courses NO IMO Courses or Specific Professional Quaification
Nautical Licence No Nautical Licence
Statement I have Yachting Experience but I'm available just for private Units: I have job-related professional experience on Yachting Units and abilities to perform the functions of the position I'm applying for.
Experience 12 Months of yachting/marine experience
3 Years proven Yachting/ Marine experience on Seaman Book
  Yachting/marine Experience: Fishing Vessel  
Spoken Languages: Italian 
Education: Technical High School
Food and Beverage experience: No
Expected Salary: Not decleared
Additional personal info and skills Personal Notes
SONO UN RAGAZZO MOLTO DISPONIBILE, DINAMICO, FLESSIBILE,MATRICOLA DI 3░CATEGORIA, LAVORATO SUI RIMORCHIATORI ANTINQUINAMENTO, MANSIONE MOZZO CON REPERIBILITA, CONSEGUIRE GLI ANNI DI IMBARCO PER AVERE LA POSSIBILITÓ DI PRENDERMI TITOLI DA COMANDANTE E DIRETTORE DI MACCHINE
Competencies
Esperienza con unitÓ di pesca (circolo mitilicoltura) allevamento di mitili e lavorazione nei campi di allevamento dove venivano trattati fino al processo vendita. esperienza con in entrata nave al pontile andavo a chiudere la nave con un tripesce ( barchino) fino al fine scarico merce della nave,dopo tutti gli accertamenti e di avere conseguito uno scarico idoneo, posso andare ad aprire la nave per poterla far ripartire.
Experiences
Number of boardings
Period: 10/06/2018 AL 10/06/2019
Owner: Armatore privato
Unit: 17m, motore
Employment: mozzo
Main Tasks: Pattugliamento antinquinamento, responsabilitÓ di chiudere ogni nave in entrata/ormeggio dei pontili, con panne assorbenti (chiusura nave). Finito la scarico della nave avevo il compito di andare ad aprire la nave ovvero eliminare le panne se tutto era S